FAQ’s
Tak, prowadzimy sprzedaż internetową na terenie całej Polski.
Aktualnie nie. Sprzedaż i dostawa prowadzone są wyłącznie na terenie naszego kraju.
W tym momencie nie. Nasze produkty można kupić wyłącznie w naszym sklepie internetowym.
To wyprzedaż w naszym internetowym sklepie. Co pewien czas dodawane są tam produkty, które zostały przecenione z powodu swoich wad. Mogą to być m.in gorzej naklejone etykiety na słoikach, porysowane nakrętki lub krótszy termin przydatności.
Płatności
Płatności są realizowane przy pomocy bezpiecznej bramki PayU. Możliwa jest płatność przelewem tradycyjnym, kartą, blikiem oraz innymi metodami dostępnymi w systemie PayU.
Na ten moment nie. Umożliwiamy wiele metod płatności poza pobraniem.
Zwroty i Reklamacje
Zwrotowi podlegają produkty wyłącznie nie otwarte. Słoiki z zerwaną plombą gwarancyjną nie zostaną przyjęte. Na zwrot przewidzianych jest 14 dni od momentu zakupu w naszym sklepie internetowym.
Jeśli dostarczone produkty nie zgadzają się z zamówieniem, skontaktuj się z nami mailowo na bathrineofficial@gmail.com. Reklamacje rozpatrujemy indywidualnie. Odpowiemy najszybciej jak to tylko możliwe i pomożemy wyjaśnić sytuację.
W celu anulowania zamówienia należy niezwłocznie po jego dokonaniu napisać wiadomość na adres bathrineofficial@gmail.com z prośbą o anulowanie, oraz przekazać nam numer zamówienia. W innym przypadku zawsze jest możliwość zwrotu zamówienia w nienaruszonym stanie w terminie 14 dni od sprzedaży.